fredag 27 mars 2009

Vill ha hem ALLA grabbar....NU!!!





Lägg till bildHääärliga fredag!!










Jo, det kan jag ju säga när jag har ledigt!!
Ska bli såå skönt att få hem alla grabbar, och
bara koppla på fredag,lördag=HELG!!

Jo, söndag är också helgdag jag veet, men jag går på och jobbar på söndag kväll, så för mej blir det liite erbetsdag ändå, fast jag går på så sent....sån är jag!!

Hade ju tänkt att jag skulle fixa hemmbakad pizza idag....men då måste jag sticka till affären snart...och det lockar inte!!!
Fredag eftermiddag och affär.....nä,ingen bra kombination.....ALLA, och då menar jag alla, handlar då!!! Så varför jag väntade till idag....ja, det är en jäkligt bra fråga!!
För det är ju knappast den första fredagen i mitt liv...Osmart, verkligen!!



Vill också berätta en nyhet!! Onkel-konkel....gubbens bror och hans familj, har fåt en liten dotter idag!! Stort grattis till S, som har blivit storasyster!!! Kan tänka att mamma H få mycket hjälp av storasyster nu!!Kul!!
Nu står det 3 lika....på gubbens sida!! 3 grabbar & 3 tjejer!!

Här på min sida sida håller vi oss till grabbar...än så länge!! Det hänger ju på brorsan och A...om det blir fler kusiner här.......(känn ingen press, inte alls....)men det hade vart kul!! Hehe!!
För här blir det inga fler barn!! I vår familj är vi färdigproducerade!!Och det känns faktiskt helt ok...nu!! Men för ett par år sen hade jag ångest...skulle jag aldrig få vara gravid igen!!??
Men idag tackar jag min gubbe för att det var han som sa....att -nä, jag tycker det räcker med två!!
Och man MÅSTE vara heelt överens på den frågan,enligt mej!! Annars bruuukar jag få min vilja fram!! (fy, va jag e hemsk)*skäms*
Nu får vi njuta av våra syskonbebisar istället å snufsa dom
i nacken!!!
Och vara barnvakter!! För det uppskattar jag verkligen!!! Underbart!!
(ta det som en pik...och åk bort ett par dar...)*leeer*

Nä, om jag skulle masat mej ner till
affären....*pust* va tråååk!!!
Men jag vill ju ha något gott att smaska på till
Lägg till bildkvällsmat!! Sååå, iväg med sej!!!!










Ska försöka allt jag kan att få gubben, min ljuvliga make, att se på Let´s Dance med mej ikväll!! Det är ju ändå final!!

Ha det gott!! Kraaaam

2 kommentarer:

  1. Vi packar väskan och åker... : D

    SvaraRadera
  2. Klart han ska se på Let´s Dance med dig. Du har väl LINDAT honom runt fingret!!!Det har jag gjort med min HELA eftermiddan...hehe. Så ska dom tas! Eller hur??

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!