onsdag 18 mars 2009

Numera stoolt...



....Ägare till 9412 steg, efter min långa promenad i ett underbart väder!!
Och svettig därefter kan jag erkänna att jag är!! Häärligt!!
Vilket väder, vilket sagolikt härligt väder!! Det till och med luktar våår idag!!
Jag stod som ett annat f
ån ute på Ödby ö,och tittade mot infarten till Sotenkanalen och bara sniffade i vinden.......ååååå, det luktade bara underbart!!
Nästan att jag kände för att känna på vattnet idag, det såg inbjudande
ut!!
Fast ändå kallt....men snart, snart så kan vi bada!!! *längtar*

Nu ska jag bara svettas klart...sen ska det bli löjligt skönt med en dusch!!!
Får nog samla så mycket steg jag bara kan idag...så kan jag käka smörgåstårta hos mamma med gott samvete sen!!! Muums!!
Min lilla mamms fyller ju 60 år imorgon,fast då pyser hon å papps iväg.....gör dom rätt i!!
Så vi får fira mammsen idag istället!! Goa lilla mamma...

Jag kan inte sluta och njuta av vädret!! Sitter i köket med balkongdörren öppen...känner lukten,hör pippibirden å tycker att livet är underbart!!

Fatts bara tre saker.....MINA GRABBAR....mina goa gubbar!!!

Njut nu av det fina vädret, men vet aldrig om det snöar imorgon......
Ha det gott, kramelikramis

1 kommentar:

Ja, va kul!! Skriv nått!!