fredag 13 mars 2009

Häärligt med sovmorgon!!!



Jasså, dax att vakna nu....??
Japp, känns som att det är en bra tid att stå upp på!! Fast något sent!!??
Men jag brukar försöka att ta en lång sovmorgon när jag ska gå på ett jobb-pass till kvällen!!
Och nu gör jag fredag,lördag,söndag natt, och då är det såå skönt att få sussa på morgonkvisten!!
Med alla telefoner avstängda, inte en kotte kan väcka mej!! Om ingen ringer på dörren då....men SÅ morgontidiga vänner har inte jag!! Vilken jäkla tur!!

Känner mej något öm i höfterna efter gårdagens zumba, lite gott stel sådär!!
Träningsvärk är ju så underbart!! Ett bevis på att man rört sej!! Häärligt!!
Och jag vill påstå att igår så jäklar rörde jag mej!! Jag va röd s
om en kräfta och dyblöt när en timmes zumba var avklarad!!! Det var en kille som klappade mej på armen efteråt och tyckte vi var så duktiga.....och den klappen lät "PLASK".....mindre fräscht!! Haha-snusk-Anna
Och 50 minuters zumba gav 10 000 steg!! Det ni!!

Jag var på zumban, min yngste son Oscar var på vattenmix och mina två större grabbar,son + make var på innebandy......så fyra stycken "utsketna äpplen" satt nere framför tv.n och orkade inte ens bry sej om vilken kanal som va på....vilken syn!!
Så det var inte tråkigt när man väl orkade kräla upp för trappan och masa sej i säng!!

Säng,säng,säng...sova,sova,sova,sova....säng,säng,säng.......


Nu är jag pigg och ska ta tag i en ny dag!!
Ha d gott, vi hörs!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!