tisdag 3 mars 2009

En ny dag, en tisdag...

Vaknade med tuppen...som försov sej till klockan 8.40.
Kass tupp - byt ut!!
Fast jag hann å få en puss av gubben innan han drog till jobbet,
och det var ju ett plus!! När han där uppe valde ut en man till mej...
så valde han den bäste!!!

Idag är jag löjligt sällskapssjuk, så jag funderar på vem jag ska terra!!

Jag är ju en tam hemma råtta annars, gillar att murpa för mej själv!!
men idag känner jag för att tjata hål i huvudet på nå
n.....passa dej,jag kanske dyker upp!!


Har bestämt mej för att göra lite nytta här hemma!! Eftersom jag arbetar 2 nätter nu, så vet jag att jag inte kommer att vara alltför aktiv när jag har sovit färdigt på eftermiddagen, så det är lika bra att ta det värsta idag, och slappa med gott samvete imorgon!!Så nu ska jag börja med att åka till återvinningen!!

Vi får väl se vad denna dagen kan ha i sina gömmor.....

Vi hörs sen!!

kraam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!