måndag 2 mars 2009

Känner mej grinig idag....

Å då är jag ingen rolig prick....
tror att vädret har påverkat mej, känns skönt att få skylla på nått i alla fall!!

Jag kom just på att jag måste ut å skotta....Jippie, va kul...eller inte!!
Kan man kanske muta grabbarna....hm, får fundera på det!!

Är i vilket fall som helst mätt och go nu!!
Skall masa mej ner å sätta mej i mitt LILLA scraproom å fixa
ett
"välkommen till världen" kort.....alltid kul!!
Kanske blir det det första kortet jag visar i min blogg.....
Jaa, nu fick jag jättelust att fixa ett kort!! Haha,tänk va snabbt man kan
skifta i humör....så lite som egentligen behövs....

Nu ska jag skapa......

Kraaam






1 kommentar:

  1. Hejsan svejsan! Kul med blogg va? :) Är det ok om jag länkar till dig på min blogg? :) Hoppas du haft en bra dag o hoppas det gick bra att muta pojkarna att skotta snö :P Kram Kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!