fredag 27 mars 2009

Fyysatan för snön....

Aaaa, VILL inte ha mer vinter nu ju!! Vill ha vår,sol å fågelkvitter!!!
Jag såg att det började snöa så smått igårkväll innan jag kröp i säng...men jag hade ju hoppats att det lilla som var då, skulle vara borta tills idag!!
Men tjii fick jag......om jag hade haft lust, så skulle jag kunna bygga ett helt landskap av snö idag...men jag har ingen lust!!! Jag vill inte ha snöö!!!
Vaknade ruggigt tidigt idag.....var uppe strax före 8.00 piiip...usch, va tidigt!!
Den här dan kommer att bli låå
ång!!
Och hungr
ig va jag också, som en varg!! Mat,mat,mat!!!!!

Så idag blev det en stadig frukost, havregrynsgröt m mosad banan och nötmix, och ett knäckebröd med skinka och gurka!!
Mmmm, det satt fint!!
Nu ska jag säkert va mätt i en hel timma!!!
Finns i
ngen "bönn" i Atlanten......


Funderar på vad jag ska hitta på idag.....och NEJ, jag tänker inte gå ut och bygga snögubbe, jag vägrar!! Och skotta snö...skulle säkert behövas...attans, jaja, jag får se!!
Nu ska jag sitta här en stund i alla fall....klockan ä
r ju så tidigt än...jag ska nog hinna!!

Ha en bra dag i snön då....

En sol-längtande kraam från


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!