söndag 15 mars 2009

Sol,sol.stråålande sool....

....är förmodligen det värsta som kan hända när jag vaknar mitt på dan....
Annars så älskar jag solen, blir lycklig av solsken...men när jag jobbat och sovit på dan...
så önskar jag att det funnits en "on-off"-knapp på lyset utanför....vet inte varför..

Vaknade till en god middag!! Gubben min hade fixat potatisgratäng och kycklingfile´,
och det var mycket gott!! Så nu är jag mätt och go!!
Och snart blir det efterätt....
Hör hur K-O och L håller på i köket.....en kladdkaka ska det bli...förhoppningsvis!!
Extra kladdig tyckte L....men,men...det funkar att käka kla
ddkaka med sked också om det skulle va såå!!

Vi tror att vi får besök senare..av en arbetskamrat till K-O + hans tjej!
Ska bli kul, alltid kul med goa människor!!


På tal om festivalen igår..
Jag har bestäm
t mej!!! Jag ska söka som programledare till Melodifestivalen år 2010!!!
För det krävs ju helt tydligt -inte mycket för att bli antagen!!!
Och det pa
ssar mej perfekt!! Jag ska börja fila på det redan nu, så att det blir en succe´!!!
Och jag ska också va med å bestämma vilka bidrag som får en chans!!! Då ska vi snacka schlager!!! Bort med Pilli å Muffi....ingen Skråla Häck
vift....och absolut inte Pippi Danielsson...Nu får det vara nog, fram med nytt kött, nya talanger!!! Hm,tror ni att det är okej om programledarem själv har ett nummer........jag måste helt klart spåna på detta!!
Iiiii, så spännande!!!

Nää, om jag kanske skulle ta och masat me
j upp ur bingen...å ner i duschen!!
En uppfräschning innan K och T kommer....skulle inte skada!!!

Ha en sköön eftermiddag i solen!!
Jag har en natt kvar, sen ska jag njuta av ett par nätters ledighet!!
Hääärligt!! Kramis

1 kommentar:

  1. Dig som programledare hade ju vart kanon!! Petra passade inte in där! ;) Kycklingfilé o potatisgratäng med kladdis till efter rätt lät ju inte helt fel!! Hoppas du haft en fin helg! Kram kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!