tisdag 24 mars 2009

En heelt klart....

...en MYCKET bättre dag än igår!!! Jag tinade upp mitt något frusna istappskalla jävulska humör i ett varmt bad!!! Då, äntligen blev det bättre...att jag inte tänkte på det liite tidigare?? Dumt...och jag slår vad om att jag glömt det till nästa sur-dag också....JAG-SUR, nänä du läste fel!!

Idag har jag klippt mej...fick ett ryck (ett av många) igår kväll...så det första jag gjorde när jag vaknade idag va att ringa min underbara frissa J...och fråga om hon kanske möjligtvis hade tid med mej...helst igår...
Och YES jag fick en tid 14.45...-perfekt!!

Då hann jag vakna ordentligt käka lite mat å va som folk....är ju inte speciellt social när jag jobbat natt och sovit på dagen......men idag så var det glaada miner!! Häärligt!! Bort med suur-Anna, och fram med galna crazy Anna-panna istället, henne gillar jag bättre!!

Såå, nu är burret en heel del kortare och har en annan färg!! Mmm,mee like!!
Men, jag som haatar att va med på bild tänker minsann inte bju på nån just idag....
Kanske möjligtvis nån annan dag....om jag mot all förmodan skulle fastna på plåten!!

Barnarbete...är förbjudet va?? Vilken tur att min grabb e tonåring då...tonårsarbete BORDE verkligen va helt enligt lagen....eller??

Han , min L, mammas store prins...står nämligen å gräddar våfflor!!! Mmmmums!!
Hans mamma hade nämligen inte tiiid...hon sitter ju vid datorn va....
Så upp till bevis nu min lille man...går våfflorna att äta tro???
Spännande,spännande.....

Nu kommer snart min gubbe hem!! Och min lillprins Oscar, han är på fotboll.
men snart är klanen Wernersson samlad. Och det ska jag njuta av tills det bär iväg inatt igen!!
Ha det så himla gott mina vänner!!

Och erkänn....visst är jag liite trevligare idag?? *tänk nu på vad ni svarar!!*

Kraaamiz

1 kommentar:

  1. Hej sömntuta!

    Har skickat en liten utmaning till dig i fall du är sugen. : )
    http://lyckligfruochmamma.blogspot.com/2009/03/utmaning.html

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!