söndag 1 mars 2009

Heej min vän...du har vart saknad!!


Jaa, faktist....har funderat på min blogg idag...va ska jag skriva, vad ska man berätta....
Och jag kom fram till att jag skriver det jag känner för , när jag slår mej ner vid min lilla dator!!

Idag har jag köpt en kamera....som jag hade tänkt bära med mej, och ta lite roliga bilder och sedan bjuda på dom här...kan va
kul!!
Ännu en sak som min man får lära mej....känns nästan som jag börjat i skolan.....haha!!

Och så har jag ätit säsongens sista semla....troor jag!! Jag tycker semlor är barnsligt gott!!
Med mandelmassa ska det va!! Lägger sej som bomull runt hjärtat!! Mmm,gott!!

Nu hoppas jag på en mysig söndagskväll med mina tre goa grabbar!!
Med film å gott framför tv.n.

Ha d gott ni med!! Kram på er..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!