fredag 6 mars 2009

Underbara Ramsvik......

Och Fykan....man kan aldrig se sej mätt på detta ljuvliga paradis!!!

Har vart på en promenad idag med äldste sonen , min far + lillmattes (min) favvo-vovve Smulan.
Drog iväg till Ramsvik, och vandrade i bergen, om jag längtade till sommaren innan så är det inget mot vad jag gör nu!!
Blåste gjorde det, så det riktigt bet i kinderna, meen så sköönt!!
Gick omkring längs strandkanten och vrakade...det är helt otroligt så mycket som blåser upp på land!!




Spännande spännande...tror varje gång att jag ska göra ett historisk
t fynd.....
Man kan faktiskt se Skägga...som en spets långt ute till havs....kika!!






Nu Måste jag börja packa!! Vi drar ju till Göteborg hela familjen idag.

En helg på hotell och scrapmässa....låter det inte underbart??
Jag tycker det låter .....mmmm,som ljuv musik!!
Fast grabbarna ska göra annat, gå på Universeum bla.
Och jag har vässat armbågarna och laddat för att trängas med 3000 hysteriska kärringar....
låter också spännande va?? Joo, men först till kvarn å kärringar...då kan det inte bli annat än hysteriskt!!


Jag lovar att rapportera från en helg i Göteborg!!
Ha en skön helg ni med, och sköt om er!!

Kraaaam

1 kommentar:

  1. Jag kan inte annat än att hålla med dig....Ramsvik,min paradisplats på jorden:-)
    Ha det så kul nu vännen på mässan:-)
    Kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!