tisdag 10 mars 2009

Hej mitt i frukosten!!


Har sovit som om jag vore klubbad inatt!! Mmm, så skönt!!
Med en härlig make vid min sida!! Tryggt och bra!!
Då kan ingen komma och ta mej......vilken tuur!!

Skulle ju egentligen vart hos min goa kompis E ikväll, och käkat nått gott och babblat i mängder....
Men...kollade mitt schema igår kväll innan jag kröp till kojs, för att se om jag jobbade onsdag eller torsdag natt.....JAHA, då jobbade jag tisdag natt!!?? Hade jag inte alls räknat med, har kollat totalt fel i schemat!! Attans, jag som sett fram imot en kväll med E.....åååå!!
Men men, den som väntar på nått gott.....har jag hört!!


Nu ska jag ta hand om vårat hem, sen ska jag ut på en uppfriskande promenad...men vart tog soolen vägen?? Den lös ju så starkt och klart för bara en kvart sen....hm,det var dagenes sol det ja!!
Ååå, va jag längtar till riktig våår, doften,fåglarna(som jag kan tänka mej å strypa när jag har jobbat och skall sova...)och att ta väck alla vinterkläder/skor!! VÅREN,jag ropar på dej!! Kom, Fort!!

Vi ses, och hörs!!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!