söndag 29 mars 2009

Lille Herr Glatt Humör!!!



















Go & Glad... Kexchoklad!!!
Inte en lessen minut med denna grabben!!
Sov i vagnen när dom kom hit,men vaknade med ett brett smile på läpparna!!
Va säger man....UNDERBAAR!!!

Får man bara va me v
id mat-bordet, och möjligtvis få lite mat, så är allt toppen!!
Men maten va sådär.....stora bitar va ingen hit....men det sorterade vi ut så fint!!
Tvi,tvi, och ut det kom!!

Kusinerna var såå spännande!! L kände sej utstirrad där en stund!! Han satt på C.s högra sida som ni kanske förstår....

Härligt var det i alla fall att få träffa den lilla goa familjen en stund!! Dom bor alldeles för låååångt bort!!! Och vi som är så hemma-tama...det rimmar liksom inte!!
Måste ta oss i kragen och åka till Lidköping till gubbens goa syrror m familjer Oftare!!
Skärpning familjen "bekväm"......sitt inte hemma och uggla alltid.!! Åk!!

Jaa, då var det två nätters jobb för min del. Idag har jag ingen lust,är slapp och slö..och skulle kunna tänka mej att krypa ner i soffan framf
ör tv.n och bara vaaa.....=slapp!!!

Ha en riktigt skön söndagskväll!! Tänk på mej som inte för gå och lägga mej förrän 7.30 imorrn bitti....och ska sen på lönesamtal 14.30.....hoppas jag sover gott och kommer till chefen på ett strålande Anna-humör....annars är det risk för avdrag....ooops!!!
Näärå, rik ska jag bli!! Samla pengar på hög!! (ska jag inte)....

Kramelikramisar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!