onsdag 11 mars 2009

Aaa,gomorron,klockan är nu 13.01...piiip!!

Jaaa, har nu varit vaken i en timma,ganska exakt.
Skull vart på lönesamtal, med min chef...planerade att bli SÅ rik....
Men chefens dotter hade fått magsjuka, och lönesamtalet ställdes in....
Jamen då hinner jag ju få ihop en historia (en ännu bättre) om hur sjukt grym och effektiv jag är på mitt jobb!! Ser fram imot en gigantisk löneförhöjning!! *lee
r*

Har då givetvis jobbat natt....om ni undrar va jag e för en latmask som sussar fram till 12.00,en solig och häärlig dag som denna!!?? Och hade enkelnatt, så nu är jag ledig tills ett helpass väntar på fredag kväll. Då kör vi på och gör 3 nätter. Häärligt - helgen är räddad...

Nu ska jag snart ta bilen och fara till Kungshamn och hämta min store grabb som sluter 13.30,men får vänta en hel timma på bussen på onsdagar...så då försöker jag att hämta honom om jag är hemma....vilket jag inte trodde jag skulle va idag,men jag kör dit....så tycker han nog liite x-tra om sin mamma idag!! Goa killen!!
Sen blir det en promenad i solskenet....Underbart!!
Idag kör ju stegräkne-tävlingen igång...på tappa.se......så nu har "mitt" lag TEAMWORK, några steg om dagen att gå!! Ska minsann gå med blåslampa i rövva på dom......ut med er kärringar!!
Fick inatt ihop ca 5000 steg. Skapligt!!

Ut,ut,ut i sooolen!!!!
ha en gooo da!!


Vi hörs!! Kramelikraamen

1 kommentar:

  1. Lycka till med träningen och tävlingen!!!!!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!