måndag 23 mars 2009

Idag är jag en...

Löjligt sur å tvär bitterfi**a....jaa,så känner jag mej!!
Kände på mej redan när jag vaknade imorse att jag skulle ha nog med att umgås med mej själv idag.....å jag kan lova er, jag har inte vart nått kul sällskap!!

Suttit och muttrat och tyckt synd om mej själv mest hela dan...
Försökte mej på en långpromenad förut..men efter en stund så...Näpp,detta va inte kul-jag går hem....Ja ni fattar själva.....på en skala mellan 1 till 10....så ligger jag i trevlighetspoäng på MINUS 3 idag.......


Men känner mej lite som fommen ovanför...le, vinka å se sådär fjantigt glad ut...så blir allting snart bra....noog!

Vet inte va det är som är fel...det är väl bara mina kvinnliga hormoner som vill spela mej ett spratt...och det kan jag säga....dom jäklarna lyckas!!!!

En dag som denna så är man fet, ful, her en"bad hair day".....och inga snygga kläder att sätta på sej.....nä, inte ens det kan muntra upp en dag som denna.......
Om jag skulle...för alla andras trevnad.....krypa ner i sängen å sova i typ två vecker....
Jaa, det låter frestande!!!
Men jag tror tyvärr inte att det funkar.... Jag ska ju jobba i tv
å nätter nu...och det där med mitt lönesamtal den 30/3....kommer nog troligtvis inte att gå så bra då....jag planerar ju att bli så enormt rik,ni vet....
Nä...jag e vuxen....åldern säger det i alla fall....så jag SKA kunna behärska mej (det säger min make?)....så SKÄRPNING NU FÖR SATAN fru Wernersson.....

Ja,okej....jag ska försöka bättra mej....men det är inte så lätt, ni skulle vart i mina kläder nu så skulle ni få se....*sliter mitt hår*.

Ha en bra dag...eftermiddag...kväll...

Jag loovar,jag skaa försöka!!


Och jag troor inte det smittar såååå
Kraaaam

1 kommentar:

  1. Ha ha ha :-) Beware of the Psyko-Anna!!! Behöver jag kommentera detta eller?? ;-) Kram på dig med... Hoppas att dagen efter blir bättre... //Olsson

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!