onsdag 11 mars 2009

FjortontusenFemhundraTre.......


.....steg har jag traskat idag!! Känner mej riktigt,riktigt duktig!!! *aaa,klappar mej på bröstet*
Hämtade stor son i Kungshamn,sen stoppade jag musik i öronen och drog iväg!!
Härligt med en varm sol som sken rätt i ansiktet!!

Jag var totalt helt slut när jag kom hem!! På ett skönt sätt!!

För första gången i min store son Linus liv...så har han fixat middag idag...jaja, stoppat in en tallrik i micron har han ju fixat ett tag....mm,lite bortskämd med en mamma som alltid är hemma när skolan är slut....men id
ag har han på egen hand fixat att koka makaroner och korv!!
Så efter min promenad så satte jag mej vid ett dukat bord och åt.....kändes skumt!! Och det smakade BRA!!!
Jag blev verkligen såå stolt över min son....som helt tydligt börjar bli stor!! Ajdå......betyder det att JAG blir äldre??? Neeee...DET kan jag aldrig tro!! Bara snyggare!!! Hehe!!

Nu sitter jag och funderar ut en promenadrunda tills morgondagen.....hm,kan bli hur lång som helst om jag funderar en stund till!! Men det lutar åt att jag går åt........vänster....!!!

Ha en riktigt skön Onsdagskväll...det är ju lillelördag!!! Så njuuut, det ska jag!!
Av mina 3 goa grabbar!!! Jag e lyckligt lottad jag.......bara att inse!!!






Varma goa kramar från mej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!