söndag 31 maj 2009

Idag är jag en....

Till mina två ljuvliga grabbar!! Det är jag ju varje dag iof....fast lite mer en dag som denna!! Guuud va vi mammor är bra ändå!!
Fast vi fick som uppgift att tjata hål i huvudet på våra barn!!
Dom hade ju aldrig klarat det så bra som dom gör utan vårat tjatande och gnatande.....försöker jag inbilla mej för att inte få dåligt samvete av allt tjat....
Jag gillar att prata...och upprepa saker flera gånger...så att jag är helt säker på att alla fattat va jag ville ha fram.....!!!


Har tillbringat det mesta av dagen på en holme utanför Hunnebo...åkte båt med ett par vänner+barn. Gubben var hemma och snickrade med svärfar....
Det var himla skönt i solen,fast frostskedevarning i vattnet!! Ett dopp fick räcka, sen var det sola som gällde!! Häärligt!! Kom till och med ihåg att smörja in både mej och grabbarna...så för en gång skull så brände vi oss inte!!! Men färg på skrotten det fick vi i alla fall!!



Efter detta bar det av till MOR på hennes dag, med en blomster-ampel.
Den hängde fint på altanen!! Och sallad + grillat till kvällsmat + rabarberpaj å vaniljsås till efterrätt!! MUMS!!
Nu är det soffan och tv.n som gäller....känns som om jag vart vaken i 100 år....
Sjön suger.....jag är heeelt slutt!!
Ha en skön söndagskväll, ta igen er ordentligt nu!!


Må bäst!! KRAM

1 kommentar:

  1. Jag fattade ju att det var med glimten i ögat, så ha inte ångest. Jag ville bara säga att du betyder mycket för oss. ; )

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!