fredag 8 maj 2009

Gomorrron!!!!








Idag är det fredag, och jag är uppe jättetidigt!!
Gick upp innan gubben åkte och drack kaffe med honom!!
Mysigt!! Men det ska inte bli
någon vana.......;0)
Jag trooor ju att det är på grund av att jag sover på morgonen då jag är ledig, som jag har fixat att jobba natten så länge som jag gjort!!
Jag brukar i alla fall ha det som en BRA ursäkt.....för att få ligga kvar å tryna!! Det är ju så sanslöst gott att ligga kvar i sängen på morgonen!!!
Är som en mjukglass med nötstrussel, eller en våffla med sylt och grädde....


Jag har en enorm energi idag, jag ska slänga mej över mina påbörjade Haremsbyxor, och försöka sy klart dom idag!! Sen väntar ett linne, kanske en tunika som matchar!! Jag har inte bestämt mej för vad jag ska sy som överdel än......jag gillar ju boxarlinnet...det skärningen i ryggen...kanske kan bli ett sånt, fast lite utsvängt nertill...ja vi får se!!
Men en överdel ska det bli!!!


Jag fick åxå en väldigt jobbig katalog från Bon´a parte igår.
....där finns det ju en del snyggt, men jag ska försöka allt jag kan...att inte knappa in mej på nätet och lägga en beställning!!!! Men.....jag höör att just den sidan ropar...."Annna, Annnnna....."
Jag föll pladask för en Byxdräkt där.......Ajajaj, va jobbigt!!

Näpp, nu ska jag ila ner till min maskin som väntar!!
Måste passa på nu när lusten finns!!! Och snart kommer värmen tillbaka och då ska haremsbyxo
rna på!!!!

Ha en skön start på eran fredag...
Kraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!