måndag 25 maj 2009

Härliga prickar!!!!!!!!!!!

Jag ska nu berätta fördelen med att ha mycket fräknar......
Som liten avskydde jag mina fräknar...alla andra blev härligt bruna...jag blev bara prickigare & prickigare.......inte alls kul!!!
Inte nog med att fräknarna fanns i fejjan...dom fanns ju ta mej satan överallt!!!
Men nu....sen ett par år tillbaka har jag kommit på en riktigt bra sak....
När jag är i solen, så ploppar fräknarna upp....och ju mer jag vistas i solen ju större blir dom...flyter ut liksom..och jag blir riktigt snyggt brun!!
Kan ju vara så att jag vid denna åldern, denna unga åldern, helt enkelt har blivit kompis med mina prickar....och då kan jag ,utan att ljuga..säga att jag har mååånga kompisar!!!
Jag har suttit utanför i solstolen å lapat sol,större delen av dagen...hämtade ett täcke..blev liggande där ett tag...till det blev krig på min baksida.....
Och då menar jag krig....ett gäng grabbar som springer runt och ropar , högt, pang,pang..du är dööd....
Helt plötsligt...när ja somnat ifrån boken där på täcket....så sprang det grabbar förbi, vinandes upp i berget...jaha, slut på friden! Kanske va tur det...annars hade jag troligtvis legat kvar....

Känner mej härligt fräsch i min nya röda , något prickigare skrud......
Hoppas att ni har haft en skön dag ni med....NU ska jag ta tag i vardagsrummet å gardiner å annan krafs....

Va jag svettig å luktade pyton förut så är det inget mot va jag gör nu......mmmm!!!
Ha det så gött, vi höres!!!
Kram från "stinky"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!