onsdag 6 maj 2009

Jopp, då var det.....



Gomorron, kolla klocka....va tidigt jag är vaken?? Sensation....
Och då ska jag erkänna att jag vart inne på ansiktsboken och snurrat runt ett tag.....och där gjorde jag just ett sånt där ur-fjantigt test (jag kan inte låta bliiiii)....."Vem är du?"..och blev då Fröken populär.

Hahaha, jag satt här och garvade högt, jo, eller hur, känner mej sådär måttligt poppis för tillfället!!! Men det var ju i alla fall en spark där bak, i rätt riktning nu på morgonen!!! Tjohoo, jag är en poppis brud!!

Kvällen igår försvann i ett nafs, var på arbetsplatsträff på jobbet.
Fick en genomgång ang. budgeten.....sådär lagom spännande.....
Det känns som att, eftersom dom drar denna satans budget var eviga månad,bla,bla,bl
a....att vi personal, skall erbjuda oss att arbeta gratis ett tag, för att hjälpa kommunen att spara!?
Jo, det hade väl vart käckt...
Kul var det i alla fall att
träffa sina arbetskamrater!! Ett gott gäng!!
Och det är så sällan man träffas alla tillsammans ,så det är kul varje gång!!











Jaha....då kan jag meddela att vi har en sjuk rektor på våran skola.....så något möte idag,blir det ju inte....TRIST, jag som hade laddat såååå....
Men,men, det löser sej! Det hela känns lite bättre för varje dag, och det måste ju vara positivt!!

Så, nu står det städa på schemat, konstigt det där....om jag är deppig ena dagen och mår bättre nästa, så börjar jag alltid städa......precis som att det v
ar det roligaste jag kunde komma på....som att äta tårta när man fyller år eller att käka godis på lördagar.....
Men rent ska det bli!!! Häärligt!!

Ha en riktigt bra dag!!!
Det ska vi ha!!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Har en liten utmaning till dig i fall du har tid och lust. Kika in!

    Tänker på dig i dag! Det kommer gå jätte bra!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!