fredag 22 maj 2009

Ibland gillar jag....



...när det regnar!! Som idag...jag är löjligt slapp och slö..och känner mej inte det minsta utsövd....av någon märklig anledning!!??
Då är det härligt när regnet smattrar mot rutan och man med gott samvete kan krypa ner under täcket igen!!!
Inatt på jobbet så letade vi fram pingis-bordet!! Oj, va skoj det är att spela pingis!!
När jag väl har börjat så har jag svårt för att sluta....ungefär som med en chipspåse!!
Så till slut tröttnade mina stackars arbetskamrater...och spela själv är ju inte så lätt...så jag fick ge mej!!!
Men jag har en natt kvar...jag ska nog pina dom en stund inatt igen!!
Tänk va elak jag är...ser fram emot att få pina mina arbetskamrater......hemska människa!!! Fast det handlar ju bara om pingis i och för sej....inte att sticka en vass nål under nageln.....eller stoppa laxermedel i kaffet.....(fast det hade vart riktigt kul....)....hm,tåls att fundera över!!!!

Just för tillfället är jag mätt och go!! Vaknade, alles lagom till att middagen kom på bordet!! Kyckling och potatigratäng +goa grönsaker!! Muums!! Grönsakerna fanns ,märkligt nog...bara på MIN tallrik. Jag fattar inte vad som fått mina grabbar att tro att grönsaker är giftigt,dödligt....hemskt helst enkelt!!!
Fast när jag tänker efter så vet jag.....deras far tror ju samma sak!!!
Högst en skiva gurka....sen är grönsakintaget mättat!!!

Tja, va händer idag...förutom att det känns mysko att alla tre g.na är hemma...och det bara är fredag!!
Så ska nog jag bara slappa....vila min trötta skalle och ta det med ro!!
Känns som att jag är närmare 100 år idag....
Är det därför man behöver sin "skönhets-sömn"?? Jääääääsp.....
Ha en härlig fredagskväll, och var rädda om varann!


En liten gosig kläm från




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!