måndag 11 maj 2009

Och så var det redan en ny vecka.....









Och plötsligt bara sådär så var man helt ensam igen....ingen grabbar, bara jag alldeles själv
sam hemma.

Nu kom jag på att
jag längtar till sommarlovet & semestrar....det är mysigt när grabbarna är hemma.
Att få käka frukost tillsammans och planera dagen....
Helst så vill man ju ha solsken och varmt , så man kan packa största kylväskan och trangia-k
öket ...och dra ut på holmarna!!! Häärliga tanke!! Ute tidigt, käka frukost på ön, bara ha en härligt slapp semesterdag, sen bär det hem så sent som möjligt!!
Mmm, skulle kunna tänka mej det nu faktiskt!!!

Vi brukar inte ha så mycket färdiga planer när sommaren kommer...vi trivs bäst här, då det är som vackrast på sommaren!! Varför åka ifrån semesterparadiset denna årstid??
Fast det klart, man vill ju komma hemifrån också ibland, men då hyr vi en stuga någonstans i 2-3 nätter....det räcker för oss!!
Borta bra, men hemma (klaart) bäst!!
Och
på kvällarna när vi kommit hem från stranden brukar vi hitta på massa kul saker ihop!! Meen...jag kom på en sak till nu....vi har ju en grabb som börjar bli stor, eller ja,han är stor...han kanske inte har det minsta lust att tillbringa sommarkvällen med farsan å morsan....
Hm....konstig känsla....man blir liksom EN kort....om inte alla är med...

Idag känner jag för att ta en låång promenad!! Lagom väder,det är väl det enda positiva när inte solen lyser...
Men ni ska se
att den lyser imorrn på förmiddagen, när jag ligger inne och dregglar på kudden....Japp, jag har nu två nätter framför mej!!
Och det ska bli härligt att komma till jobbet!!! Joo, det är sant, jag saknar det faktiskt!!

Sådär nu har jag skrivit av mej en stund!! Och det är såå härligt!!
Fy va löjligt "glättig" jag låter...allt är såå himla braaaa....och jag får paniiik när jag läser att andra har det så...perfeeekt va!!
Men, jag mår bra, har det bra, såå idag är en väldigt bra da helt enkelt!!
Ni vet ju att jag gnäller om det är nått...

Så ,ha en b
ra start på en ny vecka, och på första dagen i resten av ert liv!!!
Kramelikr
am

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!