onsdag 13 maj 2009

Fardigsövd!!!!


Fast .....draaake, va trött jag är än!!!
Men ska jag överhuvudtaget ha en suck att somna i kväll...så är det dax att slå upp sina blå nu!!! Jag hade planerat att gå upp tidigt,för att läg
ga mej på balkongen å njuta av solen.....solen jag..vart tog den vägen??
Vad jag kan se så är det stoora vita moln i vägen...visserligen vita,men i vägen,det är dom!!
Gjorde ett tappert försök igår, i att få färg på nunan,men det blåste så himla kallt att det var frosts
kade-varning efter 20 minuter....hade jag slått i mina tår i en tröskel eller nått då...sa hade dom trillat av!!

På tal om att bli brun.....jag t
ycker det är så himla fuskigt att det finns dom med sådär snuskigt mycket pigment...som bara behöver tänka på solen...så får dom en härligt gyllenbrun ton...jämn och fin över hela kroppen??!! Jag själv håller på som en galning för att inte ständigt behöva skifta åt den blå tonen....och då får jag kämpa!!!
Och nå
gon jämn och fin bränna är det inte tal om....man ser exakt vart solen kommit till..och att ha randiga sommarben....är inget kul!!
Och sen skulle det vart lag på att slippa sola baksidan...finns det nått som är tråk
igare???

Nu mi
nsann ser jag att det var någon som tände solen på utsidan,ser lockande ut!!! Så nu skulle jag behöva ta med mej mej-själv, phuu,så jobbigt....härifrån!!! Och UT!!!

Jo,det är nog bäst jag passar på, man vet aldrig hur länge den har kommit för att stanna....
Ha e
n skön onsdag!!
Kraaam





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!