onsdag 20 maj 2009

Å regnet det bara öser ner....

...men jag tar hellre regn nu än mitt i sommaren!! Så regna på bara!!
Det bästa hade ju vart om det kunde regna ibland på nätterna för det fräschar upp luften!! Och det behövs sommartid...annars brakar det loss i åska till slut...och jag gillar inte åska!!! Hua,va läskigt!!



Haha, Simsalabim...nu kom solen!!!


Idag har jag vart en sväng i Munkedal men en kompis och hennes tös. Var runt lite å tittade. Men jag hittade inget att ha.......otroligt men sant!!
En tur till Solliden hann vi med innan vi åkte hem och där blev det en ny blomma till köksfönstret!! Fråga mej inte vad den heter...men den visade när den var töstig....sånadär växter passar mej!! Helst skulle dom kunna prata.....

Jaa, nu har dom flesta ledigt ...en långhelg. Men jag ska jobba onsdag, torsdag fredag natt...så jag behöver ju inte fundera på att hitta på nåt kul..
Men det hade nog inte blivit något speciellt ändå,för vi har att fixa med hemma, runt huset!! Och det är så skönt att hinna med innan semestrar börjar!!
För då kan man bara va ledig!!

Nu ska jag dra ner i källarn å hänga tvätt....och fylla på maskinen på nått!!
Jag funderar på VEM det är som fyller på med smutsig tvätt hela tiden...måste va halva Hunnebo, känns det som....ser sällan botten på tvättkorgen!!
Men....det är ju så himla kul att tvätta...för att inte tala om att stryka efteråt...så det är väl bara att se nöjd å glad ut!!! Tänka positivt..så bra att vi har kläder.
Såå, jag vet vad jag ska göra inom de närmaste timmarna. Oj,va skoj det ska bli!!

Ha en bra onsdag!!!

Kramåkläm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!