måndag 4 maj 2009

Jag visste väl att det .....



inte var slut ,efter mitt samtal med de "drabbade" föräldrarna i lördags!!
Men att det skulle bli så här, hade jag inte väntat mej!!

Nu är Oscar utsatt i skolan av andra ungar, som är så vänliga att dom talar om för Oscar
vilken vidrig mamma han har.
Och det måste ju verklig
en vara upplyftande.....
Han har troligen no
g av mitt tjat hemma, utan att behöva höra från andra att jag är arg, sur och grinig......
Säga vad man vil
l om barn, men dom kan helt klart såra!!

Så efter ett samtal med lärare, som hade ungefääär......NOLL effekt, så bestämde jag att Oscar ska vara h
emma tills dom har hittat en lösning!!
DET anser inte jag vara mitt problem!! Och jag är beredd att gå långt.....och då menar jag låååångt...Det är mitt barn jag talar om....finns det gränser där,undrar jag??
Oscar ska inte gå till skolan med ont i magen.....-PUNKT.

Så....nu är det bara till att vänta.....men inte med spänning, utan med magont och kräk-känslor....på vad som komma skall.
Oj, va jag ångrar att jag ringde skolan,OJ ,va jag ångrar att jag skällde på ett gäng ungar....och OJ, vad jag ångrar att jag trodde ,på fullt allvar, att lärare hade tystnadsplikt......Och än en gång OJ, va jag känner mej som en stor skit.....blöt,illaluktande,seg som snor....

Ser framför mej...huset till salu, ett mobbat barn i skolan,och ett vrak till morsa som varken vågar såg
a bu eller bääää...
Men det känns väl alltid så,när man står i skiten, tur är ändock att Oscar inte tar åt sej allt för mycket, att han är så stark!! För , om det inte vore för honom, hade jag gömt mej i en grotta i skogen....och inte kommit fram förrän mossan grott fast!!

Mmm, KUL inlägg det blir nu för tiden....känns som att det bittra i mej bubblar upp bara jag närmar mej datorn.....
Men jag skulle he
tat Elton.....jag ältar,å ältar å vänder och vrider, tills jag nästan blit yr och förvirrad och troor ,önskar, att jag snart ska vakna upp från en mardröm!! För det är vad detta blitt....en läskig mardröm!!

Såå, jag hoppas att jag sovit bort en del av min trista stämning tills imorrn, och kan bjuda er på något kul istället!!
För detta är un
gefär lika kul som magsjuka...eller fotsvamp!!

Ha det så bra ni bara kan!!
Jag ska försöka......hitta en anledning till att må bra just nu!!
Haha, jag hittade den med en gång ju, den heter familjen och vännerna!!
VAD hade jag på allvar gjort utan er i dessa sjukt jobbiga dagar....
Ni vet vilka ni är.....TACK, hoppas ni orkar en stund till.....!!!!

Kram en hård en....


5 kommentarer:

  1. Usch din stackare.... hoppas det lyckliga slutet på det här närmar sig med raska steg!

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag åxå, tack!!
    Annars risk för magsår här.....
    Såå jobbigt!!

    //Anna....

    SvaraRadera
  3. Det kommer ordna sig!
    Du gör helt rätt och du är jätte stark!

    Vi står bakom dig till 200%!!!

    Kram, A, M & P.

    SvaraRadera
  4. Det kommer att lösa sig! När det gäller "ungarna" så kommer det något annat att prata om nästa vecka! Men det ÄR jobbigt! Och än värre att bryta tystnadsplikt! Vad säger läraren om det?
    Styrkekram till dig och de dina!

    SvaraRadera
  5. Anna! stå på dej in i det längsta. Jag vet precis vad du går igénom gumman, du vet vad jag menar hoppas jag.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!