lördag 2 maj 2009

En tuff start på ....


Lördagsmorgonen den andre Maj år 2009.
Jag låg länge och samlade mod nu på morgonen.....
men jag kände att det var detta som behövdes, för att få föräldrarna att förstå VAD mitt syfte
egentligen var, när jag ringde upp läraren.
Så....lilla Anna, tog sitt stora mod (vilket bestod av en fet klump i magen och ett snorpapper i fic
kan)....och gick....till "arga pappan"...
Nu efteråt känns det faktiskt helt okej!!
Detta var det jag kunde göra, just nu....
Men det ä
r långt kvar, fast enbart med lärarna i fråga!!
Och DET ser jag inte som en lätt uppgift....
Tror minsann att jag ska se till att skapa en Lex-Anna lag....dit ALLA föräldrar som blir utsatta
för att tystnadsplikten bryts...kan vända sej!!

Så, en bra start på dagen anser jag, trots mitt magont, att det blev!!
Och denna dagen blir inte som alla andra dagar...idag ska jag och min familj bli FEM stycken!! Vi ska va P-vakter, vilket inte betyder parkeringsvakter, utan vi ska få ha en fasters lille här!!
Brorsan och hans fuga A ska iväg till Gbg och ha det gott!! Och vi ska mysa me
d lillprinsen!!
Tänk ,va glad man kan vara....som faktiskt får ett sånt förtroende!!
Vi ska ha det så härligt vi fem!!
Fast min gubb
e är nog mest rädd för att jag ska få funderingar på att låta våran egen familj växa....hehe, här ska skrämmas å tittas med stora sorgsna hundögon..-snäääälla...

Nu tror jag att jag ska släpa med mej min gubbe på en promenad i solskenet, och blåsten!! För jag känner att min energi är på väg tillbaka och att livet ser ljust ut igen!! Vilken härlig känsla det är!!

Idag är första dagen på resten av mitt liv....







Må så gott allihopa!!!!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!