torsdag 14 maj 2009

Tjohoooo!!!





Här är jaaaa!!! Vaken pigg och glad med massvis med ork!!
Känns härligt att denna dagen precis har börjat!! För idag har jag massvis
med projekt....som jag tänkt att hinna med!!
Men av någon konstig anledning så brukar denna makapär som står framför mej...sinka mej en aaaning!! Blir fast här vid min trogne vän datorn,alldeles för länge i m
ellanåt!!

Tänk att man idag sms.ar och chattar..istället för att träffas....DET är ju rätt tragiskt !! Finns
ju inget egentligen som går upp imot att träffa kompisar,tjata en stund och se att allting är precis som det ska va!!
Det vet
man ju inte om man aldrig ser dom.....att skriva så det "låter" bra, kan man ju lätt fixa!! Men det är ju först när man träffas som man kan SE på någon att allt är okej!! Jaja...det är väl jag som är gammalmodig....va är det för fel på att hänga på gungorna i parken å fnittra???

Igår hände det inte för mycket här....eller jaa, jag tog hand om 100 kg stryktvätt!!! Så jag hade en alles lagom spännande eftermiddag framför tv.n och strykbrädan!! Kollade på repriser på tv.n.
Men man är ju så nöjd när man är klar!!
Han som skulle ta hand om
stryktvätten....har strejkat....(hoppas att min gubbe läser..får väl se vilken effekt det har!!)...eller rymt, jag vet inte vad!! Men jag veet att han på ett eller annat sätt gett f**n i att stryka!!

GRATTIS E, på födelseda
gen!! Någon moccatårta blir det inte idag.....*storgråter*..jag som hållt mej på svältgränsen fram tills igår då du släppte bomben...BOOOM:ingen moccatårta.....Då sprang jag ,njaa,inte sprang, jag tog upp telefonen.....ringde min gubbe, och sa KÖP NÅTT GOTT!!! *bara retas*

Idag är
en sådär konstigt kluven dag....E min kompis fyller år= KUL!!
Fast idag för 4 år sedan förlorade jag en gammal kär vän J......jag tänker på dej min vän, ofta!!! Tänder ett ljus och har dej i mina tankar!!
Jag är säker på att d
u har ett av de vackraste molnen där uppe, och vaktar oss som finns kvar på jorden!!
Kram på dej vackra människa!!


Ikväll blir det grillning med klass 4+ alla familjer!!
Klassen har två dagar fullspäckade med aktiviteter, och ska sova borta över natten. Mysigt!! Fast sådär lagom mysigt när man skulle packa badkläder...brrrr,då fick jag frostskader!!
Så vi hoppas att det blir en
skön kväll med uppehåll och liite blåst!!
Och att det blir kul!! Kan ju alltid slänga i en lärare i sjön...haha,DET kan jag bjuda på!!!

Ha en bra dag!! Det ska jag!! Har massor att göra, så nu får jag sätta fart!!
Kramkalas för E idag!!

Och kraaaam till er andra från...





1 kommentar:

  1. Oj, kikar in här för första gången och ser att här går det undan, man känner riktigt fartvinden fläkta...själv använder jag knappt mobiltelefon. Skulle bli galen över att bli nådd överallt och träffas nog hellre öga mot öga när det är något. Ha det fint i alla fall!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!