onsdag 27 maj 2009

En nykläckt fjäril!!!!

Nyvaken!! Eller vaken å vaken, ögonen är öppna i alla fall, räknas det att va vaken så......för jag känner mej lite lätt borta!!!! Sådär lite WIIIUUU, ni vet!!
Självklar vet ni det!!!
(Speciellt DU Majjan din gamla ödla...som jobbar natt själv å ringer MEJ (11.30) när jag har jobbat....du ska få ett NYP där det svider...när jag ser dej nästa gång!!!!)
Idag har jag en riktig såndär dag, då jag kan prata med någon, och vips, så bara jag glömmer bort vad jag pratar om....det blir tyst,jag ser förmodligen ut som ett ufo...sen får jag fråga...-Va pratade jag om,-va sa jag precis.....
DÅ känner man sej lagom blåst.....
Och ärligt talat så är det lite läskigt...kortslutning,minnesförlust...jag vet inte vad det är, men så är det!!
Så bli inte förvånad om du skulle prata med mej och jag börjar se lite mysko ut, jaa,mer än vanligt då, då är det bara för dej att fortsätta där jag slutade...och helst låssas som ingenting!!! ;0)

Inser nu hur LITE det är som händer i mitt liv de dagar jag sover och ska till jobbet igen på kvällen, jag går in i en dvala...och kommer inte ur den förrän den morgonen jag "går av"....
Sen så vet ju ni som läst mina tidigare inlägg att jag vart liite grinig....enligt min käre make!!! Jo, jag erkänner jag har vart en riktig bitch...... Som jag förklarade saken på facet igår...-är en tvättäkta surpuppa som fasar för att kläckas!!!
Men då fick jag en sån himla mysig kommentar på den förut....
-Är puppan kläckt än? Så att det blir en fin fjäril menar jag!:)
Den va så mysig så jag smalt som en marchmellow på grillspett!! Tack du ljuvliga E, för denna härliga kommentar!! Just nu känns det som att jag försöker kravla mej ur mitt skal.....för att bli gamla vanliga Anna igen.......och jag hoppas att "hon" är att föredra!!!!
Jag älskar kommentarer, vill helst ha massor varenda dag!!! (det var en pik)
Jag kan ta både posetiva och negativa!!! Give it to mee ,bara!!

Japp, då var det onsdag...en natt kvar...sen är jag ledig till måndag kväll 21.15 piip!! Underbart!! En heel helg med mina grabbar, & en nykläckt fjäril till morsa,kan det bli bättre??
Nu känner jag energin spritter i kroppen....ojojoj,bäst att passa på att gör lite nytta!!! Tjoflöjt slå klackarna i taket....här kommer jag!!!
Ha en så himla bra onsdag ni bara kan...

Kraam på er underbara människor...

1 kommentar:

Ja, va kul!! Skriv nått!!