tisdag 12 maj 2009

Jasså det är så dax nu.....


Och jaaa, jag känner väl att det är dax nu!!
Vaknade när klockan var 14. 15 ,piiip, idag på eftermiddagen....och jag blev såå nöjd, jag som aldrig brukar kunna sova så länge!! Men med en natt till, i sikte så är det skönt att känna sej utsövd!!
Fast lite kocko i bollen känner jag mej alltid
efter att ha sovit.....ja,efter ett nattjobb då, ska jag kanske tillägga...annars gäller det ju varje dag. Och hur roligt hade det vart på en skala......(inga kommentarer tack!!)

Min Oscar kom hem efter en dag i sko
lan precis när jag vaknat, så det var bara att stå upp, pigg som en mört, och fixa lite käk!! Latmanskäk....mmm,mee like!! Pyttipanna med stekt ägg å rödbetor....muums!!! Bra fismat...när jag ändå ska jobba en natt till....man SKA dela med sej, det har mamma sagt....
Passar bra en dag som denna...
det är ju sådär mysigt att gå direkt från sängen och laga middag....då gör det ju inget om det går snabbt!!

Nämen, nu kom min Linus hem efter skolan också!!
Mysigt, då är mammas grabbar hemma!! LYCKA!!

Jaa, annars har jag väl inga större planer för denna dag...kan tänka mej att slå ner min nätta i solstolen
på balkongen å läsa en bok!!
Mm, det låter som en bra ide´!!
Man ska inte slita ut sej i onödan....det är jag den första a
tt skriva under...




Ha en bra tisdag!! Och jag ...jag längtar till torsdag redan...min vän E fyller år...och hon sa nått om moccatårta....ooo, my goood, så gott!!!
Såå, jag får hålla igen tills dess...så jag får plats med massor!!!

Kramen

2 kommentarer:

  1. Nämen fy, så dåligt samvete jag fick nu! ! !
    Hmmmmm... nästa vecka då??? Eller nästa????? Jag lovar att du ska få mockatårta.

    Puss o kram.

    Emma

    SvaraRadera
  2. HAhaha, ååå vilken tuur att jag skrev detta då!!!
    Du ska inte ha dåligt samvete för att jag är galen i moccatårta.....det samvetet står jag för själv!! Pöss gooooding!! Å GRATTIS!!!!
    //anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!