torsdag 28 maj 2009

FYRA hela nätters.....


..LEDIGT, från och med idag!!! Det känns helt underbart!! Jag ska njuta av varje minut!! Jag kan sitta med gubben framför tv.n ikväll, jag kan strunta i vad klockan är, jag kan helt enkelt koppla av och njuta!! Och vet ni....det SKA jag!!!!

Först ska jag bara ta tag i vad jag struntat i ett tag nu....städningen!!!
Annars kan vi snart sätta tomater rätt i golvet i vardagsrummet....här ser ut som skrutt nu....fast då är jag rätt pedant också...eller pedant,jag gillar att ha ordning och reda omkring mej, plockar för jämnan...så det är rätt tufft för mej att "koppla bort" städet när jag har ett jobb-pass.......ajajaj,så svårt det kan va ibland!!!Men ojojoj,va sköönt det kan va att bara tillåta sej själv att strunta i det!!
Men nu ska jag sätta igång,kan ta lite idag och lite imorgon, bara det är klart innan helgen när alla är lediga....så är jag nöjd!!

Nu boorde jag börja och städa....booorde!! Tänk om det ordet inte fanns, då kanske bara SKA hade funnits, och så rent det hade vart hos mej inom en snaaar framtid då.....Fast jag lyckas alltid fastna här, vid datorn...tiden bara "POFF" rusar iväg...sen sliter jag som en gnu, för att få tiden att räcka till!!!

Hm, nu ringde yngsta sonen också, han hade följt med en klasskompis hem...det betyder att jag inte behöver laga mat precis nu...då kommer jag troligtvis sitta här en stund längre...attans,jag skulle verkligen behöva röra på mej nu......åååå!!

Jag SKA röra på mej nu...göra ett nysande (avskyr att damma)...och ta en sväng om med snabeldraken!! Och kanske komma tebax hit med gott samvete senare..


...alla monsterdiggare...KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!