tisdag 19 maj 2009

Hehehe...








...trodde ni på allvar att ni skulle slippa mej idag....
Då trodde ni feeel!! Fast jag var inte helt säker på om jag skulle orka hålla mitt stora tunga huvud uppe vi detta laget!!!
JAG var nämligen uppe tidigt i morse, och då snackar vi tiiidigt!!
O5.45 piip,piip,piiiip, ringde klockan, och den lät ungefär sådär!!
Och jag var pigg, jo det är sant!! Jättepigg, studsade upp(liite överdrivet) och sprang (ännu mer överdrivet) ner i duschen!! Tjohoo, upp och iväg!!
Och då kliar ni er i skallen och undrar...har människan en skruv lös??

Näärå, eller kanske det, men jag skulle i alla fall iväg till Göteborg, stora staden, på föreläsning!!! Sååå, mot Frölunda Torg och Kulturhuset!!
Ha, det låter det, Kultur....Men där fanns det en kvinna vid namn Lisa Andersson som hade en föreläsning som handlade om: "Att få leva tills jag dör"
Där hon berättade om vården "Då och Nu" kan man säga...och det var den mest underhållande fantastiska kvinna jag någon gång mött!!
Hon berättade bland annat, att det på vissa ställen finns/fanns (som hon kallade) en tävling mellan personal på avdelningen....som gick ut på att man snabbt som attan skulle plocka bort tallrikar bestick och glas, efter en måltid, för att få sätta igång diskmaskinen....och när man väl lyckats,så var det som att få en mindre orgasm....
Så nu ska jag gå till chefen imorrn....för vi HAR inte ens någon diskmaskin!!
Och DET tycker jag är orättvist!!! ;0)


En galet kul kvinna ver det i alla fall!!!
Det var värt att stå upp (äckligt) tidigt!!!!

Nu kan jag säga att jag är lite seg i roten!! Megatrött....superseg och slajmig i hela skallen!! Så, nu tar jag paus....rullar ner till tv.n och päser i soffan....






Ha en bra kväll!!
Och ni....sov gott & vakna torrt!!!
Kramelikramis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!