lördag 16 maj 2009

Beställt: sol + lite fläkt.


Och precis en sådan dag blev det!
Fast fläkten drar på lite väl saftigt ibland!!
Fortfarande lite kallt i vinden, men så skönt i solen!!

Full rulle på Bergsprängaregatan idag!!
Målningen
är i full gång på framsidan, och Linus tvättar bilen.
Oscar är springpojk,för den som ropar!!

-Oscar, mamma är törstig...när du ändå är inne,ta med en chokladbit också!! Jippie,det är ju lördag!!

Och snart drar vi igång grillen, hamburgare & korv på menyn!!
Jag är a
lltid sådär superhungrig när jag vaknat på eftermiddagen.
Då vet det ju ändå ett par timmar sen jag åt. Mat,mat,mat!!
Skulle kunna äta konstant hela eftermiddagen!!! (nu blev jag ju ännu hungrigare)...Man ska aldrig börja prata om mat!!

Inatt skrev jag ut dom nya schemana från datorn på jobbet....och jag la märke till att semestrarna är nära!! Riktigt nära!!
Det ska bli grymt skönt att få ha hela familjen samlad och bara dra iväg på små äventyr!! Eller va hemma ,sätta på en film och bara få va tillsammans!!! Härliga tanke!!

Men först står det målning av huset + en nybyggd balkong på schemat hemma. Och det hoppas vi ska bli klart innan semestern börjar. Få göra så gott vi kan på lediga stunder!! Säger jag...som sitter i solen,på min lilla nätta, och bloggar......
Men jag ska snart hjälpa till....snaaart!!!
Jag ska baaara fixa klart detta först,sen....måste jag få mat i magen....men sen så kanske jag kan göra ett handtag..eller två.(lägg märke till kanske...=latmasken har talat.)

Ha en härlig lördag !!
Det ska jag ha!! För det har jag bestämt!!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!