lördag 9 maj 2009

Lördagskvällen närmar sej...


...och i vanlig ordning är Anna hungrig!! Och idag lutar det åt att käka Kinamat...Efter Tjejlunken i Kungshamn idag så åkte vi vägen förbi Restaurang Marina, där E beställde mat och tog med sej hem.
Jag blev så
himla sugen!! Fast mest på efterätten då....friterad banan med glass....ååå, så smaskigt!! Nu gäller det bara att övertala resten av familjen att detta verkar vara en super-ide´!! Linus blir ju orolig med en gång...Pizza=ok...Tacos=ok...men heter det nått annat + att det kommer från ett annat land...så KAN det finnas möjlighet att man dör om man äter det.....trooor han!!
Men jag vill äta Kinamat idag...så det får det bli,om han inte vill laga sin egen kvällsmat..å
den mannen är liiiite sådär "tonårsLAT"...så det funkar nog med Kinamat om jag lägger fram det så!!! Man får inte va dum..då blir man snart vuxen!!

Å, nu blev jag plötsligt sådär sjukt hungrig!! Vill ha mat Nu...ja sa-NU!!
Nähä, det funkade inte....konstigt!!!

Jag blev överfallen av Boná Partes katalog igår förresten.....och var TVUNGEN att beställa byxdressen!!! Jag fick välja mellan det eller gå naken i Hunnebo i sommar...och då blev det plötsligt inget svårt val!!
Men jag blev tvingad...kom ihåg det!! Jag föll inte för frestelsen!!
Det är två skilda
saker!! Så jag behöver ju inte ens ha dåligt samvete...

Typ som att att behöva välja mellan att hjälpa en vän i nöd.....eller att spotta snus i motvind...JA, va valet svårt tycker ni?? Nä, där ser ni!!

Nä, nu pratar magen till och med....den vill ha mat!!
Och lördagsgodis!!! Oj,hjälp va gott!!
Sitta nere i soffan,smaska godis å titta när dom tuggar sin bark å petar tänderna
med ett blad....å käkar palmhjärta nr 134 i ordningen på Robinson.
Fast det klart ...en him
la bra bantningskur hade det vart...där finns det ju inga köksskåp att rota i hela dagarna...precis som att det går en osynlig liten en och fyller på i skåpen var femte minut....för jag kan titta i skåpen 20 gånger på en dag, om det vill sej riktigt illa!! Så, ja....kanske man skulle försöka komma med i Robinson.....brun & smal....låter ju inte fel!!
Fast jag är nog hell
re lite lagom mätt...och sådär svensk-blek i stället...jo,det är jag!!

Nu nästan jag dör av hunger snart....
Bäst att
ta tag i saken själv.....för gubben sitter med näsan i sin telefon...hur en telefon nu kan va så spännande?? I flera månader...
Jaja, men jag gillar den knäppisen i alla fall!! (sööt e du)Puss på dej min goding!!

Ha d gott!! Kramisen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!