lördag 9 maj 2009

En alles ny...


Har vi kommit till idag!! Och lördag det vet alla barn + jag, vad det betyder...Gooodis!!
Fast jag tjuvstartade igår kväll...men lite choklad!! Tänk att det kan va
sådär ljuvligt gott med en bit choklad i munnen....man kan riktigt drömma sej bort,koppla bort allt runt omkring å bara njuta....låta den smälta å bara vaaa...JAPP,cholklad är gott!!

Idag gick mannen min + yngste sonen upp tidigt, klockan stod på 08.00 piiip, det är fotbollmatch i Henån. Så laget skulle mötas upp i klubbstugan klockan 09.00. Huugaligen,vilken tid på en lördagsmorgon.
Jag s
kulle egentligen velat vart med å hejat på laget, lite chearleder, med sånadär pom-poms, eller ja ni vet......stått bredvid å studsat som en annan toka, det är mitt sätt att heja fram sonen & hans lag....sen får jag ha någon bredvid mej som förklarar under matchens gång...för jag fattar nada....Kanske finns en orsak till att mannen säger att platserna i bilen behövs till spelarna. Det kom jag på NU...

Älste sonen är ute på sin vanliga GT-ronda....så jag är ensam, förutom tre barn som kom och frågade om dom fick lov att hoppa på studsmattan bak....-jajammensan, hoppa er trötta!!

I eftermiddag blir det Tjejlunken klockan 15.00 i Kunshamn.
Då traskar vi iväg ett par kilometer jag och kompisen E.
Det ska bli häär
ligt, jag hoppas på uppehåll, och helst solsken...men man ska ju inte ha för höga krav!! Men tills dess har jag inga större planer.....
Men tiden går så h
imla snabbt ändå, så vips så är det dax att dra!!

Men fram tills de
ss ska jag nog bara va slapp....guuud så gott!!
Skulle vilja ha en
riktigt bra bok, och en påse godis....slänga mej i soffan å drömma mej bort....

Men , vem vet vad denna dagen har att erbjuda...bäst jag springer ner i duschen....så jag inte skrämmer slag på folk som kan dyka upp.....

Ha en riktigt bra start på eran lördag!!! Just nu känns allt toppen här!!

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!