söndag 10 maj 2009

Att jag ska va så enveten....


....att jag nästan tjatade till mej Kinamat igår kväll......
Vi satt och skojade om att den kommit ända från Kina ,bara för våran skull...och nu efteråt..så funderar jag på om så var fallet.
Oscar somnade ,men vaknade av att han fruktansvärt ont i magen...tog ett par minuter,sen kräktes han upp ALLT....

Jag hade också känt mej kass i magen en stund, men är ju mer eller mindre alltid kass i magen....men natten slutade med ett rännande fram å tillbaka på toa...resten får ni lista ut själva!!

Så...Kinamat är inget jag kommer att äta inom det närmaste...kopplar alltid ihop magplågor å kräks med maten vi ätit....usch å fy!! Tacka vet jag vanlig svensk husmanskost!! ÅÅ, va gott det är!!
Varför kan man inte ta köttbullar,sås å potatis med massa lingon en fredagskväll....näärå,man måste jobba sej!!
Skall kanske införa det....för magens bästa!!

Nu har ja
g i alla fall petat i mej Imodium-tabletter....och hoppas nu på det bästa!! Ska bara försöka pilla i mej lite frukost också,så blir det nog ännu bättre,hoppas jag!!

Så, idag har vi nog inga planer....Ska hämta Linus GT.ar om en stund,han ska blåsa omkring där ute ett tag. Sen är det inget planerat, rätt skönt!!
Nu ska jag fixa frukost till mej å mina ljuvliga grabbar!!


Kram på er denna söndag morgon!!

1 kommentar:

  1. Javisst! Har du inte sett dom kommentarerna? Vissa av dom är fruktansvärt elaka!! Klart man ställer upp, att ligga med över 39 grader i feber när man har en lite attt ta hand om är inte lätt, det vet nog alla som har barn! Men denna människa som kommenetrar Hos P har nog inte barn själ lr så e hon/han totalt IQ befriad! Hoppas att ni haft en fin helg o att ni alla mår bättre nu! Kram Kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!