måndag 4 maj 2009

En ny vecka..

Och den startar precis som vanligt, med en Måndag!!
Välkommen, jag ser fram i mot denna vecka, som BARA kan bli bättre än den förra!!
Igår började dagen med "bebis-mys", och den fortsatte i samma tecken!!

Efter att vi läm
nat vår lille P hos sina föräldrar så packade vi oss i väg för att möta den allra nyaste lilla tjejen i numera Stora familjen W!!
Lidköping, here
we come!!
En liten,liten söt flick-
bebis, som var en kopia av sin storasyster!!
Helt plötsligt blev storasys
ter jättestor!!
Man
slutar aldrig att fundera på hur det går till......en alldeles färdig lite människa kommer det ut, med små,små öron,en liiiten näsa, 10 fingrar och 10 tår....precis perfekt!! Helt otroligt!!
Såå, man kan ju inte titta ej mätt på dessa små "under"!!
Men liiten sov och åt och sov i
gen. Gick från famn till famn och fortsatte sova!! Nöjd och belåten!!

Efter en stund kom lille herr C traskande på utsidan!! En liten herre som jag tror kommer gå innan han kryper, för
här var det fart på dom små benen!! -Jag vill fram!!! kom igen morsan...snabbare!!
Och som vanligt ett enda stort leende i hela ansiktet!!
5 stycken kusiner samlade, i olika åldrar!! Härligt!!
Och T, var smart, hon lyfte armarna mot dom stora kusinerna...och VIPS, så blev hon buren reste
n av dagen!!
Härligt att se do
m små armarna lyftas mot mina grabbar, och med stolthet i blicken så lyftar dom upp en liten kusin i armarna!!
Tänk, va unde
rbart det är med barn!!


Nu ska jag gå ut i solen, det blåser en del, men jag har planer på att hitta en plats med lä,där solen kan värma mej!! Det ska bli så härligt!! Sen får vi väl se vad denna dagen har att erbjuda.....
Jag hoppas att det blir en bra vecka!! Jag kommer att sova bort det mesta av den, men i alla fall....när jag är vaken v
ill jag kunna njuta av dagen!!

Ha en bra måndag!!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!