tisdag 5 maj 2009

Tisdag förmiddag...





Och jag lovade igår att jag skulle vara mer positiv idag, och jag ska verkligen försöka!!
Dagen började i alla fall hur bra som helst!!!
Två goa kompisar , som följer min blogg,tog sej tid och ringa!!
Frågade hur vi mådde, hur Oscar tar alltihop osv.
Det känns jättebra!! En härlig känsla att veta att det finns dom som verkligen bryr sej!! TACK!!

Så, idag står det fika hos mormor,min mamma asså, på menyn!!

Nu sitter vi här vid var sin dator jag och grabben!! Han hade sovmorgon idag och käkade frukost framför tv.n, så jaaa, han är väl rätt nöjd!!
Själv ska jag försöka mej på en uppfrächning.....vilket består av en dusch, lite hårstyling...och kläder på kroppen!!!
Känner mej som ett ras....ser förmodligen ut som ett också!!

Jag kan nog garantera att jag behöver skriva av mej senare idag, just nu känner jag mej rätt så tom!! Sååå, ses senare!!

Kram ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!