lördag 30 maj 2009

En fullproppad lördag!!

Japp, först bar det av till Lysekil där Oscar spelade match idag!!

Varmt och gott, cabbade dit med L och dottern A. Härligt att känna vinden i håret!!! Ljuvliga sommarvärme!!

Att jag inte fick en liten hjärtattack av både värme och nervositet...det är ett under!! Hjälp, va man är med,ropar (som om jag förstod nått av fotboll) hoppar både om bollen närmar sej "fel" mål och rätt mål....och är en ...tja,ganska pinsam morsa i det stora hela!!! Fast SKOJ är det!!!
Och grabbarn kämpade på bra!! Inte lätt i värmen!! Jag satt ju still och svettades!!

Sen bar det av hemåt!! Och då hade ju grabbarna hemma en önskan om Ramsvik!Och jag kan förstå dom!! Man behöver verkligen få svalka av sej och känna att man fortfarande lever...
Så vi packade oss i väg till Ramsvik...fast ingen trodde nog att man skulle bada...
Men sommarens första dopp blev det!!! För oss allihopa!! Måste ju få skryta om att jag var först i.....fast jag har väl å andra sidan mest "hull" på kroppen också...så kylan tränger väl inte igenom.....hm....
Och det var inte speciellt kallt när man kom upp på land...trots att klockan var eftermidda!!! Och fortsätter värmen att hålla i sej så kommer det att vara riktigt skönt i vattnet inom kort!! Nu längtar man ju inte mindre till sommaren..och semestern!!!!!!


Nu har vi precis käkat grillmat...och jag är gottt mätt!! Så om en stund ska vi bänka ..eller soffa oss framför tv.n och kolla på Robinson!! Hoppas eran lördag har vart toppen, det har min!!

Hoppas på en lika fin dag imorgon!! Må så gott alla goa människor!!

Kramelikramkalas...

1 kommentar:

  1. Ni är galna! Gaaaalnaaaa! : D

    SV: Men Anna; det vet du väl - du lyser alltid upp mina dagar när vi umgås! Du är ju världens bästa faster och svägerska och jag är SÅ glad att du finns!!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!