torsdag 7 maj 2009

Dagens utmaning....

...ser jag som en enkel match!!
Den går ut på att:

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer: Jag utmanar 5barnsmamma & Knutan76
Kan bli hur roligt som helst!


Här kommer mina svar:


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
"Hej, hur e de?"

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"pojkvännen kommer hem med en packe kondomer i olika smaker,och frågar sin tjej om hon vill gissa smaken......" (oj,hm,det blev början på en fräckis....)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? "Höjden av tuffhet är att en varm sommardag skita på en ..." (det var fräckis nr 2...)

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
"skolan!" (måste ju bara få garva klart...Ahahahahaha)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
"kolla om det går"

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
"den 4/6 är helt okej hos mej"

7. Vad vill du höra mest av allt?

"Gomorron gumman"


8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
"Hej Anna"

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
"Vi blir sena."

Jo,det gick ganska smärtfritt, jag är tacksam att inte allt bestod av fräckisar....jag vågade ju inte ens skriva ut allt ......Oj, fegis...men det var för många fula ord...

Nu skickar jag den vidare och är nyfiken på svaren....lycka till govänner!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!