söndag 17 maj 2009

Jag tycker att....

Sverige och Marlena förtjänade betydligt fler poäng än de få poäng vi fick igår!! Hon var helt otrolig på scen, och låten växer för varje gång!

Synd b
ara att det inte är låtarna i sej längre, som det hänger på...utan allt spex runtomkring!! 5% musik å sång.. sen är resten 95% utspökning!!
Det v
ar väl tur (eller otur) att grannarna vann istället då!? Är dom inte redan tillräckligt hysteriska på deras nationaldag??? Jooo,om du frågar mej!! Men det var ju en låt där man fattade va den handlade om åtminstonde!! Grattis Norge!!

Jag kan inte sova idag....jag vaknade och hade "spatt"i bena ,andra kallar det myrkryp. Och det helt fruktansvärt. Man kan inte ligga still...man masar å masar tills man håller på att bli tokig!!! Så, upp å peta i sej en Ipren och hoppas att benen bestämmer sej för att va stilla.......och att värken lägger sej. För den som aldrig har haft det är det svårt att beskriva...benen lever ett helt eget liv....kanske dom vill ut å springa??
Synd...för de
t vill inte resten av Anna!!! Springa är det värsta som finns...jag kan gå!! Hur långt som helst...men springa..näää,nix, inte jag!!
Möjligtvis om någon sprang bakom med en orm i högsta hugg....ell
er om det gällde liv och död??? Eller nää,inte liv och död förresten....jag vill inte ha någon annans liv på mitt samvete!!

På tjejlunken förra helgen så gick vi ju elljusspåret i Kungshamn 7,5 km.
Det spåret ko
mmer jag ihåg att det fanns när jag gick i skolan där....och där var det meningen vissa gånger per termin att man skulle ta sej fram..helst springande!? Och jag fick frågan förra helgen när vi trodde att vi gått fel...men Anna, känner du inte igen dej??
Då var svaret att -Jo i början kände jag igen mej....men sen efter en bit finns det inget minne kvar..och det KAN möjligtvis vara för att efter en stund hamnade jag och mina andra "sport
-älskande-spring-polare" uppe på ett berg...där vi satt tills det var lagom att ta en genväg tillbaka och spela anfådda och trötta!!!
Jag verkligen avskydde att springa redan då!! Och idag kan jag åtminstonde få välja själv om jag vill springa,men som barn eller ungdom SKA man av någ
on märklig anledning!!??

Japp....då var det söndag. Och gubben står på utsidan på en stege och målar. Sköönt att ligga i sängen när andra arbetar!! Halva nöjjet med natt jobb...man får va slapp på dagen!! Mmmm,nice!!
Fast det kanske hade vart bra om jag hjälpte till...det går ju snabbare om man är fler.....at
tans, det betyder att jag måste stiga upp från min säng....ta på mej och gå ut.....Helt plötsligt försvann "benspatten"...och jag troor jag kan somna om.....va lägligt!!
Nä, jag skojja!! Så taskig k
an jag faktiskt inte vara!! Så, ut med sej,och gör lite nytta när jag ändå är vaken!!

Kan ju erbjuda mej att laga mat....för hungrig är jag ju...precis som vanligt!!
Ha en riktigt bra dag!! Ska försöka ta mej igenom min dag med ett glatt humör,trots dålig sömn...som brukar ha en viss "morrande" effekt på mej!! Men, jag ska tänka mej för och försöka komma ihåg att mina grabbar är det bästa som finns!!! Och det behövs ju inte morras på dom..inte ens lite!!! Så...jag är glaaaad och pigg och redo för en ny dag!!

Kramisar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!