söndag 3 maj 2009

Idag var det....



Faktiskt P & K-O som var uppe och väckte tuppen!!! Bortskämd som man är nu för tiden, så brukar ju vi få sovmorgon, men idag var det P som bestämde att NU, farbror K-O, var det dax att stå upp!!
Jag min slappis vaknade en stund senare, skulle kika till skrutten så att han sov...han var då till fasters stora f
asa väck.....
Han har sovit jättegott inatt, och då pratar jag om P och inte min m
an.
Vaknade till vid 02.30-tiden, låg och pratade och sjöng, nöjd med livet.
Måste erkänna att jag blev lite orolig att han skulle tycka att det var dax att stiga upp där och då.....så jag höll mej på avstånd!!
I resesängen där han sov, är ett nät, så jag kunde ha span på lilleman ändå!!

Och rätt som det var så hade han ålat sej så att han låg på tvärsen, men ansiktet som en kassler ,rätt i nätet....men sången fortsatte...
Då var det ju läga att lägga den lille mannen till rätta, och till min stora förvåning, tog han tag i gose-Hugo, och la sej till rätta och somnade om!!

Och det gjorde jag med!!! Och sen så var det K-O, som gick upp med honom ett par timmar senare!!
Jag troor faktiskt att det var K-
O som väckte P, bara för att få ha han för sej själv en stund!! Jag har annars (har jag bestämt själv) ensamrätt....

Så det blev frukost för lilleman en stund senare, gröt+katrinplommon...och han var som en liten fågelunge...han gapade hela tiden!Jag och gubben
satt på var sin sida, och bara slevade in...mer,meeer...nästan lät det från P!!!
Efter ett redigt mål mat, så var P helt slut, så nu sussar han vidare i sängen!!
Sen blir det pr
omenad ner till P.s mamma å pappa som säkert har längtat sfter sin buse sen ca 3 minuter efter att dom lämnat honom igår!!
Men allt har gått såå bra, och vi har haft det mysigt med våran lille P!!



Ha en riktigt bra söndag, det ska vi ha!!
Kramar i drivor..

1 kommentar:

  1. Pellisen hälsar och tackar för en mysig helg!

    Ni är underbara!!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!