fredag 15 maj 2009

Ojojoj....


Va det kan ta på krafterna på en liten man......
Min lille Oscar är totalt utslagen!!
Efter två tuffa dagar med massa kul.....så ser man ut ungefäär såhär...

Tyckte att det blev ovanligt tyst...för när Oscar är hemma, och vaken...då hörs han!!! Som oftast hela tiden, han pratar, sjunger,nynnar....ja,han hörs helt enkelt....så inte undra på att jag blev fundersam när det tystnade....hm,antingen nåt skumt på gång...eller så en väldigt trött liten man!!

Och idag var han trött...för att inte säga heeelt slut!! Min lille!!
Barn är allt bra söta när dom sover.
...;0)

Tänk att jag har fått två fina grabbar, jaa,inte helt på egen hand då kanske...men jag var ju med!! Jag har ju fått tre förresten....fast den störste är ju "min" på ett annat vis....Lyckliga jag!!

Nu ska jag passa på, medans det är tyst en stund till, att läsa min braiga bok!! Ha en skön fredagskväll!! Jag drar snart till jobbet!!

Kramar i massor från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!