måndag 1 februari 2010

Det där ...


vita som rasat ner från himlen nu ett tag...
Tar det aldrig slut??
Jag vill verkligen inte ha mer av den varan
OM jag fick bestämma!!

Igårkväll när jag skulle hänga in en tröja i min garderob...
Så fick jag syn på en klänning!!
Sommarklänning...just där & då kändes sommaren väldigt långt bort.
Fast risken är nog ganska liten att jag kommer att göra det ändå.
...För att...
Det är en såå häftig klänning med bilar på i linnemodell.
Jag hittade den på "Me And I"...DEN var jag tvungen att ha!!
Stod mitt namn med jäkligt liten text tydligen Och maken skulle bli så stolt!!
Maken säljer bilar då va....
Och den var tuff, supertuff!! Jag gillade den verkligen !!
Tills min käramamma släppte bomben...
-Åååå, den är ju full med gamla Volvobilar, titta...Amazon, P1800 & en PV.


-Jamentackskaruhaförden morsan!!! Min bäste gåbort-klänning blev plötsligt en putstrasa!! Maken nästan slet av mej den där jag stod.
Inte fasen kunde hans fru gå omkring i en VOLVO-klänning....
Det var ju kanske inte riktigt det märket maken säljer.....Ojrå!!
Så nu hänger den där...
Inte ens om jag lossas kan jag se något annat än en klumpig Volvo 740....
KAN bero på innehållet....

Nu skulle jag behöva skotta snö..om jag ska ut med bilen.
Vilket inte är ett svårt val....bilen får helt enkelt stå i garaget!!
I min fantasi ska alla snö töa bort senare idag!!!

Ha en go måndag!!!




3 kommentarer:

  1. Det är ju synd att han inte kränger bilar på Volvo då...;) Kan du inte hitta en som passar till WV och Audi????
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Låter dödshäftig! Jag hade minsann gått i den, speciellt här i Norge! (fast jag egentligen är en saab v4-fan)

    SvaraRadera
  3. Oslo....Haha,du kan få låna den, bara för att jäklas!! Den är häftig!!! (shyyy,jag sa inget)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!