söndag 31 januari 2010

Ett kalas..

avklarat, och ett återstår idag!!

Igår var min familj här + makens föräldrar.

Idag kommer svägerskan med familj från Lidköping.

Så hemmagjorda semlor är precis klara & satta i kylen.

Lyckliga jag var ensam när jag vispade...så gissa vem som fick slicka grädde!!!Det behövdes ju verkligen på denna redan smidiga kropp.....(vad betyder ordet karaktär??)

Så nu passar jag på att sitta vid datan ett tag och kolla runt hos mina bloggvänner!! Alltid kul!!

Igår kväll såg vi en favorit i repris!!För er som inte sett filmen "Nell" med Jodie Foster & Liam Neeson...SE DEN!!Den är otroligt sevärd!! En film sen -94 som verkligen förtjänar att ses om!!!Jag älskar den filmen!!


Ha en himla slapp söndag...Det ska vi ha, i ett riktigt gott sällskap!!


På återseende!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!