torsdag 4 februari 2010

Ja, men det...

...går ju riktigt bra!! Klockan är nu 11 på fömiddagen
& det känns helt okej!!
Förutom att magen skriker av hunger & jag har en nära-döden-känsla...

Det jag inte kan förstå är varför jag inte började tänka på detta redan igår!?
Jo, tänkte på själva soppan DET gjorde jag..men att jag åt så mycket igår känns inte lika smart idag!! När magsäcken idag är stor som en luftballong...
Bra jobbat fru Wernersson!!




Men nu står soppan & puttrar på spisen snart redo att äta!! Mums!!

Mums...första dagen ja,inte lika mums imorrn..och när dag 4-5 är här så tänker jag "ALDRIG mera den här soppan!!!"...& ryser i hela kroppen!!

Ändå gör jag det...måste va lite knäpp!!


Thats mee!!

2 kommentarer:

  1. Ja, du måste vara lite knäpp men ska man vara fin får man lida pin ;o)
    Vi ska spagetti och köttfärssås i dag eller dom andra ska äta spagetti jag äter bara brynd kryddat köttfärs, innan den blir sås, en kastrull broccoli och lite cremé fraiché.
    Bantarkram till Anna.

    SvaraRadera
  2. Ja det finns väl en risk att soppan retar kräkreflexen på måndag...

    Jag hejar på dig och tar en bit choklad ;)
    Smalpuss M♥

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!