fredag 5 februari 2010

Soppa,sopa,soppa...


Alltså, jag har DRÖMT om den förbaskade soppan inatt!!
Den va (ganska) god första gången!! Helt okej!!

Men redan omgång nummer två insåg jag att detta kommer inte att funka!!
"Man får äta denna soppa hur mycket man vill under dagen, när man känner sej hungrig."..står det. Jomen TACK, schysst!!! Man FÅR asså äta den typ 10 ggr OM man känner fört!?
Mmm, Mummsfullibabba!!! Inte konstigt att man förtänger hungerkänslan!!!
Inte nog med att jag fick lite kräkreflexer, precis som du sa M, utan när maken kom hem blev han fullkomligt till sej av lycka....-Åååå, har du gjort den GOA soppan!?-Får jag ta lite?
-Tja, du kan få ta allt om du vill ,sa jag & log sött.....

Det var väl kanske meningen att det skulle vara JAG & INTE HAN som tyckte soppan va smaskens...Ååå, fasen va orättvist!!
Så innan läggadax så hade maken sörplat i sej TVÅ stora skålar soppa!!
Bara jag kände lukten nere i TV-soffan så började jag plötsligt gilla min feta bakdel,min tendens till dubbelhaka...min dallrande mage
..(JAG LJUGER!!!).
Jag måste nog inse att det räcker med att ändra matvanor!!
Annars kommer någon att spärra in mej (troligtvis min familj) innan denna vecka är slut!!!
Och jag måste nog slå upp ordet Karaktär....
HAha, slå upp.....UFO...Gooogla menade jag ju såklart!!
Jag är väl m
odern!?! (om modern är en päronformad kvinna i sina bästa år)






3 kommentarer:

  1. Uääk alltså! Synd för dig att mannen tyckte den var supergod, livet är orättvist ;)
    Du får göra som jag blanda flytande föda (typ modifast) med vanlig mat men med så lite intag av pasta, ris och potatis som möjligt. -7 kg sedan i somras har jag ändå lyckats pressa bort!
    FREDAGSKRAM OCH PUSS!

    SvaraRadera
  2. Du verkar vara en toppmodern kvinna.
    Det är jag med.
    Sen har jag också lite väl många kilo att dras med, typ mångamånga kilon bör bort.
    Men lätt är det inte. Har provat allt.

    Det verkar som om jag får nöja mej med att vara en fet och modern kvinna.'
    ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!