onsdag 10 februari 2010

Jag gick..

..faktiskt en promenix förut!!
Dock inte så vidare värst lång...
sen NÄR har längden betydelse??

Det blev en tur till Konsum & tebax.
Äldste sonen L skulle ta med sej två brudar hem från skolan..
Dom skulle tydligen plugga???
Va är det för fel på dagens ungdom??? Plugga???


Fixades lite korv å bröd till ungdomarna!!!
Ända sättet att lura upp dom till köket..man får inte va dum,då blir man snart vuxen.
Jag har i allafall inte vart så nyfiken...någon som tror mej??
Har bara vart & tittat till dom två gånger!?
Hade jag kunnat med hade jag slått mej ner...men tvivlar på att det skulle uppskattas...


Hade precis son nr två här...han ville ha hjälp med ett matte-tal...-SYND för han, kan jag säga!! Ööh, mamma har inte tid...fråga brorsan...*skämmigt*


Jag är snart 35...och fortfarande skoltrött!!!
Jag får klåda...klåda på riktigt!!!



3 kommentarer:

  1. Jasså! Två chicks...ingen måtta på´t ;)
    Slår vad om att du stått på utsidan dörren med örat fastklistrat ;o).
    Ha´t pent.
    Jag har släng ut lite frågor om lördagen, tider och så. Återkommer.

    SvaraRadera
  2. Usch ja, det är skönt att slippa skolan! När vi har utbildning på jobb och man ska behöva sitta en hel dag... jag får spader! Träsmak i häcken efter en kvart. :)

    SvaraRadera
  3. Anna, you´ve got mail, baby ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!