torsdag 11 februari 2010

AP-tiidigt...

Hm.....för mej känns det ungefär som att gå upp 05.00 när det bara ska vara en rättighet att ligga kvar i sängen....Jääääääääääääääääsp!!


Idag kör vi igång med ett LEAN-projekt på jobbet.
Jag å min arbetskamrat M har fått i uppdrag att representera nattgänget!!
Kul, absolut!! Jag gillar när man tar tag i saker!!!
Speciellt om det är till VÅR fördel!!!;0)


Det som då är mindre kul...är att behöva stiga upp så tidigt efter en natts jobb..
+ en väntande natts jobb..för att gå på ett möte man egentligen inte orkar gå på!!??
Jag kommer sitta i koooma och pladdra om vad vi tycker är rätt...
Och inte ge mej förrän jag får som jag vill....

Har jag någongång talat om att jag kan va en riktig markatta...eller mindre social när jag har jobbat natt....nähä...då kom det som en överraskning då!!??


Så nu ska jag alles strax hoppa in i duschen å piggna till!!!





Måste bara....


Säga grattis till finaste kompisen P, min allra trognaste följare sen dag 1.

Hon som sms.ar mej & ber om ett inlägg...OM det tar för lång tid!!
En gammal (inte åldersmässigt!!)go kompis som jag har fått kontakt med på nytt!!
Ha den bästa födelsedagen du bara kan!!! Jag tänker på dej!!! PÖSS du e go

KRAM







4 kommentarer:

  1. Gafflan...Närmare bestämt Lean...ja,jag vet knappt själv va det är.men efter tre dagra (HJÄLP 8-17) nästa vecka,kan jag berätta mer!!
    Pössis

    SvaraRadera
  2. Jag var med i LEAN-projektet för vår avd. förra våren. Jag tyckte det var jättebra och vi jobbar efter det nu.

    Hoppas du är utsövd och sosial när vi ska iväg på lördag...och ingen markatta ;D
    Puss//Monica

    SvaraRadera
  3. Monica...Hm..jag lämnar inga garantier!!;0)

    Jag tror minsann jag såg dej på kort ang lean, när vi blev introducerad i det på jobbet!!
    Jag tycker det ska bli buskul, nackdelen är att det börjar 08 på morran...ÅTTA, fatta,jag kommer att va DÖD!!!...eller möjligtvis markatta...

    Pösstebax//Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!