lördag 13 februari 2010

Stackare....

...JA, man kan inte säga annat!!!
För på Norby i Svinesund gick det inte att uppbringa EN ENDA semla???
Hur är detta möjligt?? Här hos oss har semlan funnits på plats länge,
men bor man där så får man helt enkelt klara sej utan!!!??
Men det fanns ju annat mumma, som typ äpplekaka med vaniljsås
& en Kaffe Latte med hasslenöts-smak...DET var nix äckligt!!!
Muuums!! Måste kolla om det finns att få till hemma!!


Våran lilla "semle-träff" var i allfall MYCKET lyckad!!
Vi hade helt klart en härlig stund!!
En låång och trivsam fika & lite shopping efter det!!
Brist på samtalsämne var det inte, vi babblade på som gamla goda vänner!!
Det var riktigt KOSLIGT!!!Jag var tydligen väldigt nära Norska gränsen...

Hoppas vi kan ses igen!!
Kram kram
..

3 kommentarer:

  1. Det var väldigt trevligt och lättsamt :) Jag ska hälsa ifrån Osloskånskan att hon hade en jättefin lördag. Jag fick ett SMS från henne :)
    Anna, detta måste vi göra om...det vår såååå himla mysigt :))) De var "kämpekoseligt" :)
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns ju annat som duger att fikas upp ;)
    Även om semlor kanske står högt i kurs just nu.
    Kul att träffen blev lyckad iaf.
    Som om det kunde bli olyckat ;)

    SvaraRadera
  3. Gafflan...Ja, jag håller fullständigt med!! jag har haft en dag med LIVSKVALITET!!!! Lycka är härliga människor!! Känn dej träffad! ;0)

    Ulrika...Jag är inte nödbedd...skulle kunna äta en torr bulle,bara jag får äta!!??
    Nä, misslyckas FANNS ju inte ens!! Men det blrv bättre än man vågat hoppas!!! :0D

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!