onsdag 17 februari 2010

Imorrn...




Ska jag sova läääänge!!!
Och då menar jag MYCKET längre än till klockan 07.00!!!
Jag har stått upp så tidigt tre dagar i rad!
Alla dag-jobbare har tyckt att det var GULD att ha sovmorgon...
Medans jag har tyckt att det vart en plåga!!


Men det har gått förvånansvärt bra!! Jag är imponerad!!
Har studsat (lätt överdrivet) upp på morgonen!!


Sonen tycket att jag minsann mycket väl kunde börja jobba dag...eftersom jag var så pigg...har väl vid enstaka tillfälle beklagat mej över tidiga mornar!?


Men då fick maken SPATT...på allvar!!
Han blev livrädd...skakade nästan..
-Nähä, det blir inget med det, sa han..& fortsatte med...
-Jag & grabbarna har rutiner och dom existerar inte när du är uppe!!??
Tack för den televerket...mitt sällskap var mycet värt??!!

Men han behöver INTE va rädd!!! Jag tänker fortsätta att jobba natt!!
Och njuta av varenda sovmorgon jag kan få!!! Mmmmm!!! Mumma!!


Jaa,som sagt...detta var sista tidiga morgonen för denna gång!!
Och det känns...jag är göööratrött!!


Ska snart slänga mej i soffan, titta på tv en stund...
och troligtvis somna & dreggla ner hela kudden...

Pöss å sussa sött!!

3 kommentarer:

  1. Dom är snälla dina grabbar som inte vill ha sin fru/mamma hemma på morgonen.
    Onsdagskram.

    SvaraRadera
  2. Det är viktigast att man trivs! Maken jobbade skift förut och med tiden blev det jättejobbigt. 6-skift går ett tag men åldern tar också ut sin rätt.
    Jag tror det är bättre att jobba endast natt istället. Svårt ställa om sig till alla skift.

    Huvva.

    Jag har inga skift ;)

    SvaraRadera
  3. Hallå?? HALLÅ, sover du ännu!!
    Vakna så du ser fulvädret på utsidan...Sicken skit!
    Pösselipöss

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!