fredag 26 februari 2010

Vart tog...




Blogglusten vägen!?
Jag kan inte hitta den vart jag än letar!!
Trist...jag som gillade detta!!
själv hoppas jag att jag hittar den igen....



Skulle dratt iväg till Lidköping idag...vi skulle vart barnvakter!!
När vi sa att vi kunde för länge sen...så hade ju iallafall inte jag en endaste liten tanke på att det fortfarande skulle va snö på backen!!! Den har ju som sagt legat ett tag...


Och det snöar ju fortfarande inimellan...inte just precis i skrivandets stund ...men det kommer..det är jag säker på!! Och då är JAG det största bromsklossen som vandrar i ett par skor!! Jag sätter mej inte i bil nu?? Varför?? Jag anser att det är rätt korkat!!

Om man inte absolut måste!!!

Men jag kan ju säga att i denna familjen så är det endast JAG som tycker detta...
Så idag är vi inte alls överens & jag känner mej som inte bara som världens största bromskloss utan även som den största skiten....
För på grund av mej...stannar vi troligtvis hemma....


Ingen bra dag...jag har ju nästan längtat halft ihjäl mej efter allihopa..
Men...bättre senare..än aldrig!!!

Blä för snö!!

1 kommentar:

  1. Man ska inte köra om det inte känns bra, man är en usel bilkörare då :-( Här regnar det, blir mysigt halt till kvällen... Den här bloggtorkan verkar gå runt som ett virus :-/ tror jag skriver för mycket däremot....Kram på dig och kör försiktigt om ni ger er iväg!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!